onsdag den 16. marts 2011

Vilhelmsborg.

Så blev der endelig tid til at skrive lidt om weekenden i Vilhelmsborg med DcH Risskov som vært.

Jari var igen igen bare sååååååååå god og jeg er ved at få styr mig og min motorik he he. Det blev kun til 3 disk i denne weekend. Lørdag vandt vi SP 3 med 0 fejl kanont løb , blev nr 4 i AG 3, brugte en del tid på felterne, derudover et ok løb. Disket i begge de åbne. (Begge disk > fejl tunnel indgang) Søndag startede vi med at blive nr. 2 i AG åben > Super løb. Vandt AG 3 ret suverænt og blev nr. 7 i SP 3 med en slalom fejl, min skyld igen igen. Disket i SP åben > Kanont løb, igen fejl tunnel indgang, mon ikke der er noget der skal trænes lidt på.

Rockie løb et super SP åben senior løb om søndagen, men vi blev desværre disket, vi var ikke helt enige om hvilke forhindring vi skulle have, de andre tre løb snakker vi ikke om, tror at der gik hestepære i den. He he.

Jari og jeg kom i finalen, der blev vi disket da jeg ikke rettede en slalom fejl, Jari gled simpelthen og sprang en port over. Han har gjort det så godt her i weekenden, er sååå stolt af ham.


SP 3 Lørdag > Vandt klassen


AG Åben søndag > Blev nr. 2.


AG 3 Søndag > Vandt klassen.

1 kommentar: