mandag den 4. april 2011

Fødselsdag x 2.

Sikke en dejlig weekend, 2 x fødselsdag, Agility kursus, fødselsdagsgæster mm.

Lørdag:
Rockie blev som sagt 10 år, han var bare i skønt humor, man skulle næsten tror han viste at han havde fødselsdag, han var bare så fræk hele dagen, he he.

Om aftenen var vi til den årlige trænerfest i DcH Give, super hyggelig aften med masser af latter udbrud samt dårlig humor, skønt. Det var en Bad Taste Fest og der var helt klart kun en vinder i min verden, det var Elisa, hun var bare så flot.


Elisa :-)


Hele flokke, nogle kønnere end andre :-)

Søndag:
Efter få timers søvn skulle jeg op, Vinnie kom kl. 07.30 og hentede mig. Vi skulle til Vonsild, på Agility kursus med Claudia Elsner. Et super godt  kursus, fede baner med rigtig mange udfordringer. Vildt fedt. Karen Wolf havde været så venlig at bage lidt for mig, så det tog jeg med derned, så de andre kursister kunne nyde lidt godt af at jeg fyldte år. Vi var hjemme kl. 15.00 ca. og der kom hele min familie, dejligt. Så var der dømt råhygge med dejlig hjemmelavet tærte, Tak Betina. Små lækre vandbakkelser med fyld, Tak søs og Co. Frugt, kaffe mm.

Rockie og jeg har haft de skønneste fødselsdage i selskab med dejlige mennsker. Tak for ALLE de dejlige hilsner på FB, SMSér, opkald, breve, gaver samt fødselsdagssange. (Ikke mendre end 4 blev det til) Smiler.



Den flotte himmel fra i aftes.  


1 kommentar:

  1. For pokker hvor er i meget lidt kønne i den klub:) Men sjovt ser det ud?

    SvarSlet