tirsdag den 30. august 2011

Nr. 3 ved Jysk mesterskab.

I søndags blev Jari og jeg nr. 3 ved Jysk mesterskab. Det var helt uventet, så det var rigtig dejligt og overrasket blev jeg da Linda sagde mit navn. Er så stolt af den lille hund. Vi havde godt nok to fejlfrie løb men jeg havde det ikke alt for smart og det går lige ned i Jari. Jeg skal være på 120 procent så er Jari det også.




Helle tog dette billede - TAK for det Helle.





-----------------------------------------------------------------------------------

Brenderup Lørdag:

Lørdag var vi i Brenderup, der startede det hele med to hunde der haltede. Først slog Jari det ene ben på balancebommen og derefter landede Rockie lige midt i et spring. Det var gudskelov kun slaget ved dem begge og få minutter efter var de helt ok.

Jari og jeg fik 3 disk, det er længe siden vi har prøvet det, havde et super løb i AG åben og blev nr. 2. Flot løb. Rockie vandt det senior løb hvor han kom igennem. 

----------------------------------------------------------------------------------

Regn, Regn og Regn.

Hold da helt op hvor det bare regner, vi har fået helt vildt meget vand siden i fredags. Det er altså særlig fedt når man skal have nye vinduer i :-(
Men nå, nu er vi i gang og det er dejligt.






Jari og Rockie holder øje med Karl og Rudi. Der er jo nogen der skal lave noget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar