onsdag den 14. maj 2014

WAO. Dagbog. 2. Dag. Tirsdag.

Tirsdag kl. 00.30.

Tid til nat kørslen. Rikke og jeg skiftede til at køre, det regnede helt vildt og de fleste kørte som om de havde stjålet bilen mm. Smiler. 
Natten var lang, men det gik.

--------------------------------------------------------------------------


Morgenmad i Østrig:








Lignano. Italien:


Vi landede i på Hotel American i Lignano i Italien lidt før elleve, skønt. 
Fedt sted, med få meter til den fineste strand. 

Rikke, Janni og jeg skulle dele værelse, super hyggeligt.


Vores udsigt fra værelset:








Det er Alperne man kan se i baggrunden. (Med sne)



Rikke > Skål.


 Vores værelse/lejlighed:









 
Jari og Valde.


 Jari den seje lille kromi tog turen i stiv arm, hvor er han bare sej.

---------------------------------------------------------------------------

Da vi havde tjekket ind, gik vi med hundene. Pakkede ud og tjekkede hotellet ud. Tog en lille morfar. Så fik vi frokost ved poolen, Cool.




















Så gik vi (Rikke, Valde, Jari og Jeg) hen på pladsen hvor WAO afholdes. 
Ca. 10 min gåtur fra hotellet. 











Fedt fedt sted, vi skulle løbe på kunstgræs. 

Derefter hyggede vi, snakkede med alle de andre danskere, spillede kort mm. Aftensmaden var kl. 20.30. Dejligt mad og skønt selskab.


Billeder fra Hotellet:










Vi landede i sengen omkring 22.30 .... Godnat, vi gik ud som et lys. Jeg havde sovet ca 1 time sammenlagt fra mandag morgen kl 05.00 til tirsdag aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar