tirsdag den 13. april 2021

Nyresygdom i aktivitet igen.

 Marts har været en udfordring.

Min nyresygdom vendte tilbage for fuld udplæsning.

Fik beskeden pr. telefon den 26. februar.


Så nyrebiopsi, scanning igen derefter i behandling.

Nyrebiopsi den 3. marts.

Scanning på OUH den 17. marts.

Immunterapi på OUH den 17. og 29. marts.

Immundæmpende medicin (En kemoform) morgen og aften, hvor længe vides ikke - måske for altid.



Min krop er træt og jeg har haft mange bivirkninger. Kvalme/opkast, rødplusset på hele kroppen, meget hævet fødder/ben, træthed mm.






Tusind tak for alle de flotte blomster, de skønne gaver, alle hilsnerne mm.
Jeg er både rørt og stolt over at kende så mange skønne mennesker.
Af hjertet TAK.


Tusind tak Mor og Gert.



Tusind tak Rudi.



Tusind Tak til A Perfekt Kuldet:



Tusind Tak til DcH Give:



Tusind Tak til mine kollegaer:



Tusind Tak til Helle og Jacob:



Tusind Tak til Bibsen:



Tusind Tak til Tina og Jimmi:



Tusind Tak til Sannes hundecenter:



Tusind Tak til Jesper, Annette, Tanja, Lena, Lillian og Helle.



Tusind Tak Lene:



Tusind Tak til Linda og Merete:




Jeg er blevet holdt øje med samt passet godt på igennem hele forløbet.
Tak for jer.








Nu XXX jeg bare og nyder hvert minut.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar