mandag den 5. marts 2012

Agility weekend.

Lørdag stod jeg på kl 04.30 for at komme til agility konkurrence i Syd Thy. Dahm hvor er der langt derop herfra. Men en super hyggelig dag, det blev.

Resultaterne kan vi ikke prale af. Rockie var en "sulten" bandit, der gik i hvert fald hestepære i den, i første løb. Han tog sig dog lidt sammen i andet løb AG åben senior og vandt løbet. Jari løb godt, felterne sad lige i skabet, rigtig fedt. Men derudover lavede jeg den ene fejl efter den anden, jeg kan ikke rigtig komme i gang/ovenpå efter al det sygdoms halløj.


Dagens senior spring :-)


Jeg var faktisk parat til at holde en pause fra konkurrencerne, da jeg syntes at vi (mest jeg), ikke rigtigt kan finde rytmen sammen lige pt. Jeg er jo så fandens glad for mine hunde og ønsker ikke det skal gå ud over dem at jeg er en klump på banen. Er det ovehovedet muligt at løbe agility på det plan jeg gerne vil løbe, med min nyresygdom? Ja ja, der er langt hjem fra Syd Thy når tanker får frit løb.


Søndag var Jari og jeg på andet kursus med Claudia Elsner i år. Det var med lidt vemod jeg kørte derned. Det var et kanónt kursus som sædvanligt og jeg fik virkelig afprøvet mig selv samt Jari. Jeg fandt ud af at jeg godt kan, når jeg har en god dag, så mon ikke det går. Ja ja positiv er jeg jo, måske forlanger jeg bare for meget af mig selv. (Håber ikke min chef ser dette, for hun vil bare give mig så meget ret). Smiler.
Så vi ses derude, for tvivlen er magnet til jorden og vi klør på. 


Skønne billeder fra lørdag morgen:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar