mandag den 30. april 2018

VEH .....Gabi 2 x Spring CERT.

I denne weekend har hundene og jeg været i Albertslund hvor VEH Vestegnens hundeklub var vært for for en skøn weekend. Selv vejret var fantastisk.

Vi kørte først lørdag morgen. Vi landede kl. 8.20. Fik pakket ud og gik lang tur med hundene.

Der var to klasse 3 løb ( AG3 & SP3) - både lørdag og søndag, med hver hund. 
Jeg havde ikke tilmeldt mig de åbne, pga. jeg ikke er helt fit for fight endnu.

Så jeg kunne hygge og slappe af indimellem .. så dejligt.

Easy vinder AG3 lørdag og bliver disket i SP3.

Gabi bliver disket i AG3 og vinder SP3 og får sit første CERT. 

Vi var færdige ved 18 tiden og kørte til Dianalund, hvor vi havde fået lov at sove i Prebens hus. Tusind tak Preben. Dejligt sted du har der.




 

Vi hyggede lidt og gik meget tidligt i seng.
 

Søndag:
Op, pakke samt rydde op mm. Af sted til Albertslund.

Vi kom forbi denne flotte gamle mølle.


Igen det skønneste vejr.
 

Easy bliver nr. 4 i AG3 med 5 fejl og bliver disket i SP3.
 
Gabi bliver disket i AG3 og vinder SP3 og får sit andet CERT. 


Det er så vildt at min lille "hundehvalp" på over 3 år, vinder CERT'er.
Kan slet ikke forstå det.

 
 








Stort tak til Maibritt for disse skønne billeder.











Stort tak til Tina for disse skønne billeder.




Gabi´s flotte præmier:




 


Easy´s flotte præmier:




 
Mandag:

I dag har vi bare hygget og slappet af.
Så dejligt.

 



 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar