mandag den 26. september 2022

DcH´s DM - Gabi DANMARKSMESTER.

 I denne weekend har vi været til DcH DM i Haslev.

Den skønneste weekend hvor vi både nåede at være turister samt deltage ved DcH DM 2022.

Både Easy og Gabi skulle deltage og One Way var supporter.

Det var Easy´s sidste DM. Han nød det og var MEGA sej. Han var fejlfri i Spring løbet og blev disket i Agility løbet. Så han kom i B finalen - Han blev klappet hele vejen rundt - han fik 5 fejl og blev nr. 5. Jeg blev så rørt. Tak for en uforglemmelig oplevelse.

Gabi var fejlfri i Spring løbet og kom direkte i A finalen. I agility løbet fik hun 5 fejl og blev samlet nr. 2 og skulle starte anden sidst i A finalen. Min fiber i låret drillede lidt om søndagen, men jeg gav alt jeg havde og Gabi det samme.

Vi kom fejlfrie igennem og blev DANMARKSMESTRE 2022.

Jeg er så stolt af dig GABI - DU ER EN ENER.


Her lidt (mange) billeder fra weekenden:


Fredag:

Her boede vi:




Skøn tur til Vallø Slot:











Frokost på Stacy´s






Dejlig gåtur på Havnen i Holbæk:




Aften hygge:



Lørdag:

Indmarch.







Verdens bedste supporter:



Fra Spring løbet:







Vi fik besøg af Annette og 2 af Uno´s hvalpe.







Aftensmad på Stacy´s








Søndag:










Gabi i A finalen.





Æresrunde - Danmarksmester 2022








Præmieoverrækkelse.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar