torsdag den 15. september 2022

R.I.P. Smukke Uno.



 

Det er med tårerne trillende og et knust hjerte jeg skriver dette indlæg.

Uno er her ikke mere og jeg føler så meget med Annette.

Uno fik fred i går kl. 17.00.


R.I.P. smukke Uno.


Uno kom herfra i en alt for tidligt alder. 

Han blev kun 2 år og næsten 9 måneder.


Den korte version af Uno´s forløb:

Sidst i maj kom Uno til skade i haven og man troede at han havde forstuvet en tå på det ene bagben.

Han blev holdt i ro og kom på smertestillende.

Samt fik flere behandlinger ved fysioterapeut/kiropraktor.

Uno kom sig ikke hen over sommeren. Han havde stadig ondt.

Så han kom i røntgen x 2, blev scannet og blev scannet igen, denne gang med kontrastvæske.

Der blev det konstateret at Uno havde haft en Akut diskusprolaps i ryggen og at den nu var blevet til en kronisk diskusprolaps.

En kronisk diskusprolaps kan ikke opereres så den eneste mulighed der var tilbage var at smertedække ham med smertestillende og nervemedicin.

Men Uno kunne ikke smertedækkes - Så han fik fred.

 

Stor tak til dig Annette.

Du har gjort ALT hvad der stod i din magt for Uno.

Jeg er dig dybt taknemmelig.

Jeg er meget glad for at jeg har været med i hele forløbet.

Shit det har været hårdt og vi har haft mange tudeture sammen.

Nu har han fået fred og vi kan mindes ham som den smukke, kærlige og glade dreng har var.




De sidste billeder af smukke Uno, fra i går:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar