torsdag den 17. februar 2011

Tanker - Hvad gør mig glad?

Jeg har tit tænkt på hvad det endeligt er der gør mig glad og lykkelig? Min kære mand og mine to hunde er helt klar dem der bedrager mest til mine glæder.

Rudi er min bedste ven, min støtte i godt og ondt også kan han altid få mig til at grine. Hundene holder mig oppe når alt er værst og holder mig i gang når alt er godt. Lige meget hvornår jeg kommer og hvordan jeg har det, så er de glade og fulde af energi. Det smitter af på mig. En god base er alfa o mega for mig. 

Venner, familie, kollegaer sågar nogen man ikke kender, er også med til at gøre mig glad og i godt humør. Som foreksempel i går, der fik jeg den flotteste buket tulipaner, af en familie fra Herning, de var her på et kort visit, da de er interesseret i Kromfohrländeren og gerne ville se en "live" samt høre lidt om racen. Det varmen og jeg kan mærke det gør noget godt i mig. 


 



Jeg bliver også glad når jeg kan gøre noget for/hjælpe andre, det kan godt være det lyder mærkeligt, men det gør noget godt i mig og jeg får det rigtig godt. Tror det hedder et omsorgsgen. He he.

Billeder, at tager billeder, male, gåture, alt hvad der har med hundetræning at gøre, blomster, naturen, alle årstiderne, mit arbejde og meget mere er med til at gøre mig glad og i godt humør hver dag. I det hele taget livet gør mig glad og lykkelig, jeg elsker livet og sætter utrolig meget pris på alt hvad jeg har. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar