mandag den 4. juli 2011

160 til agility i Ødis-Bramdrup.

Ødis-Bramdrup.

To dejlige dage i Ødis, trods regn, regn og regn lørdag. Det var et rigtig godt velafviklet stævne, med flotte præmier, god og billig mad samt en masse skønne hunde elskere. (Agility tosser ligesom jeg.) Stort tak til alle for en perfekt weekend.

Lørdag var som sagt en våd fornøjelse, men med rigtig flot agility fra Jari´s side, Rockie var en stor bandit, men sjovt havde han det. He he. 2 x disk til ham.

Jari blev nr. 2 i AG åben og vandt AG 3 > Så sejt.
I spring løbene kunne jeg godt have ønsket mig lidt mere power, men han løb ok.
Blev nr. 7 i SP åben og nr. 3 eller 4 i SP 3. (tror jeg nok)


Bamse CUP lørdag:

Der var 7 hold i Små/mellem.

Jari´s hold: The Godfather med en kælling fra hver by blev nr. 4.
Rockie´s hold: Dem de andre ikke vil lege med blev nr. 5.

Søndag var Jari flyvende, han fløj lavt. Kanont AG åben løb, rev desværre en pind, havde han ikke gjort det var han kommet ind på en delt 1. pl. Wow. Han vandt SP 3 i flot stil. I SP åben var der en fejl 40, men for den hunden var go, dahm. I AG 3 var fru Rødtness totalt færdig, vi var fejlfrie indtil sidste spring, så smed jeg det væk, ups, stakkels hund :-)


 

Rockie og Jari´s præmier fra weekenden. Mundgodt til både H. og H.F.

Rockie en 1. pl. og Jari to 1.pl. og en 2. pl.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar