torsdag den 11. august 2011

Ferie ugerne 31 og 32.

Så er min ferie snart ved at være ovre. Føler tiden er fløjet af sted, men når jeg så tænker tilbage, har jeg/vi nået en masse samt haft en masse dejlige timer sammen med gode venner.

At reflektere over tingene, er et redskab jeg bruger meget. Det gør at jeg lige må stoppe op og tænke ovre tingene/livet. Det er vigtig for mig at jeg har tid til dette. Det gør at jeg trives/har det godt.



Take time to smell the roses.



Vi har været herhjemme, der har været gang i projekt Billundvej, der er blevet malet malet og malet, muret, lagt sten mm.
Der er blevet hygget med venner, trænet hunde, deltaget i agility konkurrencer samt slappet totalt af. Som vi gør lige pt. Vi flyder på hver vores sofa med hver vores hund, total råhygge. Der kan være fordele med regnvejr.

Tov er der også blevet lavet samt ny liner til Rockie og Jari´s "pæne" halsbånd.



I dag har Maria og jeg haft den fedeste agility træning i det vildeste regnvejr, for den vi blev våde, men hunde var vilde med det. Vi trænede her hos os. Maria kom med rundstykker, så det startede vi med, dernæst ud at træne. Vi var gennemblødte da vi havde trænet ca. en time, alt var vådt, så det var godt at komme ind i varmen og få tørt tøj på samt få frokost. Totalt rå hygge.

I morgen skal jeg ned og scannes på Kolding sygehus, for knogleskørhed. Knogleskørhed er en af de mange bivirkninger min medicin kan give. Men lad os nu ikke tage sorgerne på forskud. Ukrudt forgår ikke så let :-)

Så skal vi lige nå en 40 års fødselsdag, 2 x agility konkurrence og 2 x børnefødselsdage inden jeg skal starte på arbejde på mandag :-) 



Jari nyder livet :-)



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar