tirsdag den 20. marts 2012

Vilhelmsborg > Jari & Jeg fandt melodien igen.

Har har den skønneste weekend i Vilhelmsborg. Jari og jeg fandt rigtig melodien igen. Kan være det er fordi at jeg har fået det bedre, ved et ikke, men rart føltes det i hvert fald. Jeg havde som sagt tidligere 120 miffins og 3 kg chokolade med > der var ikke meget med hjem igen > Dejligt.




Rockie løb 2 senior løb hver dag, fik en 1. pl. og en 2. pl. samt to disk, men hvor den gamle hund forstår at holde en fest på banen. Han bestemmer ind i mellem også selv. He he.


Jari løb forrygende.

Lørdag blev han nr. 2 i AG 3 (fejlfrit), nr. 13 i AG Åben med 5 fejl da jeg hev han forbi vippen (Fejl 40), nr. 6 i SP Åben (Fejlfrit) og disket i SP 3.

Søndag blev han disket i AG 3, blev nr. 3 i AG Åben, 0,06 efter nr. 1 (Cool lille hund), blev nr. 11 i SP Åben med 5 fejl (han rev en pind) og vandt SP 3.


(Vi var ca. 55 Mellem hunde i de åbne klasser og 12-15 hunde i klasserne)


FINALEN:
Jari og jeg kom i finalen, (landede som 4. bedst). Ikke for at prale, med dahm et løb vi havde, alt kørte bare, lige ind jeg glemte at vise ham ud på 4. sidste spring, så Disk, men et super fedt løb. Er squ lidt stolt at den lille Kromi.

Skal lige huske at ønske Maria et Stort tillykke med udtagelsen til DcH´s DM. Samt stort tillykke til alle finale vinderene.

Tak for en sjov og perfekt weekend til alle.


Vores fine præmier.


To søde fødselsdagsgaver - Stort tak for dem til Sara og Marianne.


Her kan i se lidt videoer fra weekenden:

Susanne og Jari - AG 3 Vilhelmsborg den 17. marts 2012: 


Susanne og Jari - SP Åben i Vilhelmsborg den 17. marts 2012 :


Susanne og Jari - AG Åben Vilhelmsborg den 18. marts 2012:


Susanne og Jari - SP Åben i Vilhelmsbog den 18. marts 2012:



Susanne og Rockie. AG Åben i Vilhelmsborg den 18-03-2012:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar