mandag den 5. november 2012

Kender de skønneste mennesker....




Det kan godt være livet ikke altid er en dans på Roser, men hvor er det skønt.
Jeg kender og omgås de skønneste mennesker, hvor er det fedt. Ville ikke bytte for noget i denne verden.

Tak Sanne Ammitzbøll.

Jeg står stadig op sammen med hønsene, og hertil morgen, kl. ca. 05.00 da jeg kom på Facebook, kunne jeg læse det varmeste / flotteste indlæg om "Mig" på Sanne Ammitzbølls blog. Jeg blev så rørt jeg var lige ved at tude. Mange tak Sanne. For de flotte ord, og fordi du er som du er samt din måde at være på. 
I kan læse det her:



Jeg har den mest professionelle og samtidig den mest omsorgsfulde nyrelæge i Danmark. Det er ligefør jeg er bekymret for hende, hun er ALTID på arbejde, hun kan ringe med prøvesvar kl. 20.00 om aftenen, men det kommentar, syntes lige du skulle vide det.
Jeg har også Danmarks bedste arbejdsplads med de skønneste kollegaer, de er bare helt i særklasse. Savner jer helt vildt. Også selvom jeg af og til kommer forbi.
Min familie og venner, de er skønne. Hjælpsomme, humoristiske, omsorgsfulde mm. På hver deres måde. Bare det man ved de er der, er guld værd. I aftes var vi nede på Kolding Sygehus ved min dejlige Farmor. Hun har brakket sit skinneben. Er blevet opereret og fået et jern stativ på benet. Av Av, hun var ved godt mod, snakkede og grinede. Hvor var det dejlig at se, blev helt rørt. Hun er så skøn, over 90 år og stadig ha´ den livsglæde og udstråling, det er for vildt. Men så flot.



Hunde verdenen er helt unik har jeg fundet ud af med årene. Hvor findes der mange utrolig skønne mennesker der. Det er en fornøjelse at stå op kl. meget tidligt om morgenen og samtidig glæde sig se at komme af sted og møde alle dem, der gør livet fedt at leve og laver de almindelige dage om til fest.

Kære Vinni. 

Vi har desværre lige mister et af disse skønne menneske. Kære Vinni, hvor vil jeg komme til at savne dig og alt hvad du stod for. Du vil altid have en stor plads i mit hjerte. Mange varme tanker til din familie. Ære være dit minde.



Tak Maja Hansen. 

Maja Hansen, redaktør på DcH Bladet, du skal have en stor tak for den flotte artikel om Jari og jeg (DcH´s DM 2012) Du skriver bare så godt.
I kan læse den her, se side 18 og 19:



Som i kan se, så kan jeg ikke forlænge mere :-) Livet er skønt. Selv jeg kan blive paf og mundlam endnu, hi hi. Det er det skønneste ved livet, når man bliver overrasket af andre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar