mandag den 10. december 2012

Skøn, skøn weekend....

Nu har jeg hoveret over Vera, Gunnar og Rudi, i de sidste 3 ger. Jeg har det dårligste immunforsvar, men det er dem er har været syge on/off. Men det var så slut i torsdags, der var det min tur, snue, ondt i halsen, ja det hele kom til mig, så kan jeg lære det, he he.
 
Trods alle dårlig dommene har det været en skøn weekend. Fredag til Julefrokost på mit arbejde, vildt hyggelig aften sammen med mine skønne kollegaer, dejligt at få grinet så meget.
 
Lørdag stod den på lidt rengøring af huset, lang gåtur med hundene, handle, lækker frokost med Rudi, lang morfar og ud at bowl om aftenen, men de dejligste venner.
 

Julestævne DcH Horsens:

 
Søndag var hundene og jeg til julestævne på Farmen, med DcH Horsens som arrangør. Det tog lidt lang tid at køre derned pga. snestormen, men med fuld gas og tungen lige i munden kom vi frem. En rigtig hyggelig dag i godt selskab.
 
Rockie havde nok den største fest, der var mad på banen, he he. Det spottede han allerede fra start. Pebernødder i foderskåle og en julemand med risengrød.
 
Han burde have haft en præmie, han var i hvert fald den der spiste flest pebernødder. Derudover havde han nogle fine løb, smiler.
 
 
Her sidder Stine, så fin :-)
 
Jari gave den gas, det kneb mere med Fru. Rødtness. Han vandt AG 3 og blev nr. 4. i juleagility. (han opdagede ikke alt den gode mad). Fik 5 fejl i tunnelkuller (min fejl) og blev disket i SP 3 (min fejl, jeg væltede et spring). Så sej han var, så er det kun mig det skal styr på, he he.
 
TAK FOR EN DEJLIG DAG TIL DcH HORSENS SAMT ALLE JER ANDRE.
 
 
 

Kære Far, du ville have været stolt.

Jeg var oppe på kirkegården i torsdags, hvor var der flot, lige i din ånd. Du ville have været så stolt, dit flotte arbejde er blevet ført videre. Lige som du ønskede det.
 
Savner dig stadig så meget, selvom det er over 5 år siden du fik fred.
 
Glædelig Jul.
 
 
 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar