søndag den 24. februar 2013

VAS og DcH Vejle.

Sidste søndag stod Jari og jeg op før fanden fik sko på, for at køre til Vandelsbæk til agility stævne. Resultaterne snakker vi ikke om, både hund og H.F. var i verdens ringeste form, jeg efter min 4 lungebetændelse på 6 måneder og Jari efter hans skade. Men en hyggelig dag var det.
 
I går var vi alle fem til agility stævne i Hedensted (Sannes hundecenter) med DcH Vejle som arrangør. Super hyggelig, dejligt at se alle hundetosserne igen.
 
Rockie havde som sædvanligt en fest, blev disket i SP åben Sen, tog en tunnel for meget og var fejlfri i SP åben. Seje gamle hund.
 
Jari fik to DM pinde mere, mangler nu kun en. Flotte placeringer. Jeg røg desværre i et hul i SP åben, var ved at falde, av av min hofte. Jo mere kold jeg blev jo mere ondt gjorde det, så Mona prøvede at løbe med Jari i SP 3, men han ville ikke med Mona. Smiler. Han er en mor hund.
 
Easy havde spist et eller andet ubeskrivelig om fredagen, det resulterede i "hurtig mave" natten til lørdag, gab. Tak for hurtig assistance af Sanne A., med ZooLac, Easy var ovre det det, næsten før han fik det. Så han havde også en fin dag, han hyggede sig helt vildt.
 
 
Dagens flotte præmier.
 
Tak til alle for en dejlig dag i super selskab, gode baner, dejlig mad mm.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar