onsdag den 3. juli 2013

Kolding kursus i Ødis.

Jari og jeg har været på det årlige Kolding kursus i 4 dage i agility, her lørdag, søndag, mandag og tirsdag.
 
I år var vores instruktører:
 
Lee Gibson fra England:
 
 
 
 
Anne Lenz fra Tyskland:
 
 
 
 
Dasa Zakotnink fra Slovenien: 
 
 
 
Det har været 4 super gode dage, med fede og udfordrene baner. Gode og brugbare tilbagemeldinger og fif fra alle tre instruktører. Glæder mig til at komme til at træne noget af det jeg har lært.
 
Jari har været så sej. Selvom han ikke helt har nået top formen endnu, efter at jeg var indlagt og derved ikke har trænet så meget, så var han bare på og havde en fest på banerne. Det var først tirsdag gassen gik lidt af ballonen, men det gjorde den nu også ved mig. Da vi kom til middag tirsdag var fru. Rødtness total færdig. Mine ben rystede helt under mig. TAK Jari fordi du er så sød ved din moar. Elsker den hund.
 
Jari var lige en tur omkring Kirsten (massør) mandag, han er i super fin form og alt er til UG+, så dejligt. Han elsker at få massage.
 
Lidt billeder af Jari fra mandag, vejret var desværre ikke så godt, så kvaliteten af billederne er derefter.
 
 
 



 
 
 








 



 





 






 
 
 
Easy har været med alle dage, han har leget og hygget sig. Var også inde og hilse på Kirsten mandag, det syntes han var en fest.
  
 
 


 



 

 

 





 Vores Mellem hunde hold bestod af Marianne, Bent, Anne Marie, Sara og jeg:
 



 
 
Det foregik i år på Ødis skole, så her mandag og tirsdag var der børn til stede og de var vilde med hundene, her er det Bobby der bliver nusset samt Maria der hygger sig med en gyngetur.
 
 
 
Tak til alle for nogle skønne dage inspirerende dage, glæder mig allerede til næste år.
 
Nu skal vi slappe af og lade op til Fionia, glæder mig helt vildt.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar