mandag den 8. september 2014

Er blevet overhalet indenom......

Som der står i overskriften er jeg blevet overhalet indenom af august. Væk er den i hvert fald. 

Tiden er fløjet af sted med arbejde, lidt agility konkurrencer med Easy, genoptræning af Jari, besøg fra England, arrangere De Jyske Mesterskaber samt hygge.

Så I får her den korte version.

Easy:




Vi har været i Kolding, Vestfyn, Vallensbæk samt i Jysk. Han er for sjov den hund, sommetider løber han helt vildt godt og kan holde fokus, andre gange skal han hilse på alle med en puls. Smiler. Det er gået lidt op og ned, så vinder han det hele og så smutter han ud af banen. Den dag hovedet og benene løber samme vej, bliver han god samt virkelig sjov at løbe med.

Lidt billeder af glade Easy.
Tak til Helle og Flemming.








Jari:


Jari er blevet genoptrænet ved at svømme (ca. 3 gange om ugen) samt fået behandlinger samtidig. Han har det rigtig godt igen og er i meget god fysisk form, SÅÅÅÅÅ DEJLIGT. 

Jeg tror jeg har været mere ramt end Jari, selv den dag i dag ser jeg på ham konstant. Der går nok lidt tid før det går over. Jari er fit for fight, det er det vigtigste. Han er så glad. Easy og Jari hygger og leger så snart de kan se deres snit til det. Skønt.

Da Jari havde været halt fri i ca. 10 dage og var i en god fysisk form skulle næste skridt tages. Første gang (for ca. en uge siden) Jari skulle prøve at løbe på hård jord, kunne jeg næsten ikke få vejret. Men han tog det i stiv arm og var vildt glad og havde det fin. (stadig halt fri) Derefter skulle han prøve springteknik på lav højde, det gik også godt. Så skulle han prøve fremad på 4 spring (Lav højde) OSV. det hele gik bare så godt. 

Så glad jeg blev, for jeg har været hele møllen igennem, tudetur, lettet, ked af det, glad, frustreret, magtesløs, lette igen, tudetur igen, frustreret igen og nu vildt glad ..... 

Jeg vil jo kun det bedste for min lille skønne hund. Mit hjertensbarn.

Det er første gang jeg har haft en skadet hund på den måde, det ønsker jeg ikke for nogen. Samtidig skete en jo ude i haven en aften og vi ved ikke hvad der er sket, uvished er det værste jeg ved. 

---------------------------------------------------------------------------------

Besøg fra England:


Cyd, Bob og hundene har været på besøg (Easy´s opdrætter), så dejligt igen at se dem alle. Vi havde en skøn dag, lidt agility, masser af snak, god frokost, total rå hygge.

Lidt billeder fra dagen:


Hygge på agility banen:












Matti (Easy´s far):



 


Easy og Matti:













Ingen kommentarer:

Send en kommentar