mandag den 28. september 2015

4 skønne dage i Hals......

Inden afgang til Hals...
Skulle der tages billeder til vores banner fra DcH Give. (DM 2015)




----------------------------------------------------------------------

Onsdag den 16. sep. kørte hundene og jeg en tur til Hals.

Skønt med 4 dejlige dage i Hals.

Jeg fik lavet en masse praktiske ting for Mor og Gert samt hygget max sammen med dem.

Hunden elsker Hals, det er deres andet hjem, hvor alt er tilladt, når min mor og Gert skal bestemme, Smiler.


På stranden:








Flotte mønstre i sandet:





Nogen hygger:














Det blæser en del .... Smiler 









Ved sommerhuset... paradiset ....











Så blev Gabi træt:

Tak for 4 hyggelige dage.

-----------------------------------------------------------------------

På vej hjem fra Hals var vi omkring MAGTOR, hvor Easy skulle være gæstehund til eksamen.


Easy:


Kommer de ikke snart....?

Hvor bliver de af .....? 

Så snupper jeg mig en lur .... 

Hvor er han bare skøn den hund......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar