torsdag den 4. februar 2016

Jeg tager ikke et skridt tilbage, men forbereder mig bare på et tilløb..

Jeg tager normalt ikke diverse test på Facebook, men tog netop denne. Hvorfor må guderne vide, men den fik mig til at tænke og dette passer perfekt på mit/vores liv lige i øjeblikket.



2015 var året men mange udfordringer. Vores dejlige familie var hårdt ramt. Nyresvigt, kræft, blodprop var vores overskrifter. Alle har det i dag bedre/godt. Så solen skinnede atter på os.

Det er ikke fordi det er skidt med udfordringer, men når de kommer oveni hinanden, kan det godt blive svært at blive ved med at "tage tilløb". Følte af og til at det var et skridt op af stigen - men to tilbage. Det er som at tage tilløb i kviksand.

Samtidig er jeg dybt taknemmelig for at jeg kunne hjælpe til og være der for dem jeg holder af.



At miste Jari, ja det er nok det værste jeg nogen side har prøvet. Det er ikke nemt for andre at forstå, men jeg mistede noget at min indentitet. Jeg elsker mine hunde "Easy og Gabi" overalt på denne jord og de er mit et og alt. Jari gjorde bare noget ved mig, som jeg selv ikke engang kan forklare. I starten savnede jeg ham så meget, nu er han et af de fantastiske skønne/smukke minder jeg har.


2015 er ikke et år jeg ser tilbage på som et år der skal glemmes, men ønsker dog at 2016 bliver lidt lysere. Derfor tager jeg tilløb. Smiler :-)


Vi har jo også haft rigtig mange fantastiske stunder i 2015. For hver gang man har gået flere skridt ned af stigen end op i en periode, er alt meget lyst, smukt og fantastisk, nå man endelig kommer op af stigen. Elsker livet.


 Easy, skønne Easy har været en stjerne på Agility banerne, han rykkede helt vildt i 2015. Han er en stor glad dreng og nyder livet i fulde drag.


Gabi kom til Danmark i maj og er bare en stjerne. Hun er så sjov og har hygget sig med lidt hvalpe træning.


Jeg kunne skrive side op og side ned om disse to, men i kan tjekke 2015 her på vores blog, så får i et indblik i hvad vi får tiden til at gå med .... 


Jeg plejer altid at lave "året der gik" men ikke for 2015, i får dette i stedet. For vi vil nyde hver dag, som det er den sidste. Så 2016 - Kom bare an.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar