torsdag den 7. april 2016

Vilhelmsborg - Seje Easy...

I denne weekend har vi været til Danmarks største indendørs agility stævne i Vilhelmsborg. Hvis der er noget DcH Risskov kan, så er det at afvikle agility stævner. Hatten af herfra, skøn weekend.

Easy var min lille stjerne - hele weekenden, elsker at løbe med den hund. Lørdag 4 disk, men fede løb vi havde. Søndag 2 fejlfrie AG løb, han blev nr. 3 i AG åben og nr. 2 i AG 3. Rev en pind SP åben og disk i SP 3, igen min skyld.

Easy valgte mundgodt som præmier....

Søndag blev jeg et år ældre, det stod på min runesten... Griner. 
Jeg blev fejret med manér.. fødselsdagssang, knus, gaver, vanvittig mange hilsner på facebook, sms'er, opringninger mm. Jeg takke for en dejlig dag.


 Gabi, er bare så nem at have med, skønne tøs.


Vi skal fanme ikke ud når det regner .... Smiler



Jeg bare elsker forår...
 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar