mandag den 9. maj 2016

DKK Viby - Easy´s første spring CERT

Torsdag, fredag og lørdag var hundene og jeg I Viby til årets første DKK agility stævne. 

Tre skønne dage i dejligt selskab. Dejligt at se alle igen, mange knus blev det til. Samt hygge, snakke og grine flip, det er squ livet.

DKK Viby havde som sædvanligt styr på det hele. Tre baner, fedt. 
Stort femtal fra mig. Vi ses i 2017.

-----------------------------------------------------------------------

Easy løb som en drøm alle dage, Han er den sejeste Kromi.
Easy´s resultater for weekenden:

Han var på podiet 4 gange, moar er stolt.

Torsdag: 
SP3 - Fejlfrit - Blev nr. 3.
AG3 - 5 fejl - Blev nr. 5.


Fredag: 
AG3 ekstra - 5 fejl -  Blev nr. 3.
SP3 -  Fejlfrit - Blev nr. 2 og fik sit første Spring CERT.

I SP3 fredag var der omløb for dem der ønskede dette, da der havde været et spring der var 50 cm. Vi løb IKKE om, for det første opdagede jeg det slet ikke at der var et spring der var for højt, for det andet havde Easy løbet et kanont løb og for det tredje ville jeg ikke bruge de sidste af mine kræfter på det. Jeg skulle jo holde en dag mere, Smiler.

Lørdag:
Vi havde lige ved og næsten løb, elsker den hund.

Hop -og optimisterne havde debut som hold, altid en fest at være sammen med jer, glæder mig til næste gang.



 Easy´s første Spring CERT.


Lidt billeder fra Lørdag:






Gabi hyggede hele weekenden:









Fra en af vores gåture :-)



Billeder af præmier mm.:





Easy´s og hans flotte præmier.

 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar