onsdag den 17. maj 2017

Bededagsferien.....

Bededagsferien startede med konfirmation ved Sophia - så dejlig en dag i Herning.

Stort tillykke Sophia.

----------------------------------------------------------------

Lørdag og søndag i Hvalsø til agility konkurrence, kun det halve af søndagen dog. Jeg skulle nemlig hjem til Valentins konfirmation, igen en dejlig dag.

Stort tillykke Valentin.





----------------------------------------------------------------

Hvalsø:

Skøn weekend i Hvalsø i skønt selskab, stor tak til dig Gitte - For din gæstfrihed og nogle fantastiske skønne timer/dage. Samt alle de fantastiske grineflip.

Hundene gjorde det godt, lige ved og næsten løb om lørdagen. Om søndagen talte både SP3 og AG3 til Landsholdet. Easy vandt SP3. Så stolt, jeg blev - da jeg fik beskeden på storebælts broen. Jeg var nemlig kørt hjemad. Jeg meldte fra AG3, da jeg skulle hjem til Valentins konfirmation, for den skulle jeg bare med til. Den ville jeg for intet i verdenen undvære, det var jo Valentins store dag - den måtte jeg være en del af.


 Lidt billeder fra Hvalsø:

Gabi:







Easy:
 

Min skønne stand in - Gitte :-)

STOR TAK FOR BILLEDERNE AF HUNDENE-
Det er så dejligt når I gider tage billeder.












Gabi og Easy´s flotte præmier fra hold, ingen point, men alligevel fik vi disse flotte præmier. Stort tak til Hvalsø hundevenner for en dejlig weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar