torsdag den 28. september 2017

DcH´s DM 2017



Lidt sjovt at finde alt det tøj frem, jeg har fået siden 2011, fra Sannes Hundecenter - Lidt vildt .....



I denne weekend, stod den på DcH´s DM i Horsens.

Både Easy og Gabi var udtaget og skulle deltage. 

Det var Easy´s tredje DM og Gabi´s første.

Vi kan ikke prale at nogen podieplads - men vi gav MAX gas.
Og vi havde en fantastisk weekend - Kæmpe stor tak til alle jer der var med til at give os en uforglemmelig weekend.


Gabi havde en disk og et løb med 5 fejl med fra lørdag, så den stod på B finalen. Hun fyrede et fantastisk løb af i B finalen og vandt. Det fedeste løb ever.

I A finalen var replikken:
Jeg hører dig, jeg ser dig ...- meeen jeg tager lige denne tunnel. Så Disk.
Hun er så fantastisk og sjov at løbe med, den lille racer.


Easy var så uheldig at have mig med: I første løb løber jeg direkte ind i balancen fra siden af, av av. Op igen og videre. Av av. I andet løb fyrede han et kanont løb af - fejlfrit. Han lander samlet nr. 3 og kommer i A finalen.

I A finalen springer han balancen, da jeg presser ham for meget, derudover skulle jeg så også lige løbe ind i pinden ved flyvét , så da Easy lå i luften over hen over flyvét, kommer den pind jeg rammer retur og han løber selvfølgelig forbi tunnelen. SÅ undskyld Easy - jeg er en motorikspasser. Vi får 15 fejl, men Easy var så sej og gav sig max.

Jeg må bare indrømme, jeg er så stolt af de to Kromier og elsker dem overalt på denne jord.

Tak for et super godt arrangement til arrangør, opbakning hjemmefra (Rudi, Gert og min mor), behandling af mig (Magtor), opbakning fra DcH Give, opbakning fra Sannes hunde center, hep og tilråb, fantastisk stemning, fede baner, kanon speakning, hyggelig samvær samt meget mere - Så skønt så mange kommer forbi og hepper/hygger. Det har været en fantastisk weekend


Lidt billeder fra en fantastisk weekend i Horsens:
Se flere billeder fra weekenden her:











Agility tøserne fra Give a:




 Maibritt B. K. Nielsen - Kæmpe stort tak til dig,
for disse skønne billeder af hundene:

GABI:









EASY:


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar