søndag den 17. juni 2018

Vi skal til NM og VM 2018....

Det er så vildt, så vidt.
 
 
 
Vi har lige kommet hjem fra landsholdssamling i Hvalsø.
 
Lørdag skulle vil løbe tre løb og nej det var ikke lige vores dag, da jeg var uheldig at få en giga fibersprængning i låret i søndags og den har ikke været sød i dag.

 

Så jeg er både stolt, ydmyg og taknemmelig over at mine to skønne Kromier er udvalgt, til at repræsentere Danmark ved de Nordiske mesterskaber (NM) i Finland til august.
 
 
 
Easy skal både løbe individuelt og hold til NM.
 
 
Gabi skal løbe individuelt til NM.
 
 
Søndag skulle vi mødes igen, prøve tøj, have taget billeder samt have af vide hvem der skal repræsenterer Danmark ved VM i Sverige til oktober.

Jeg har ikke helt forstået det endnu, men udover at de begge skal repræsentere Danmark ved NM i Finland til august. (Easy individuelt/hold og Gabi individuelt)

 
Skal Gabi repræsentere Danmark ved VM i Sverige til oktober,
hvor hun skal løbe individuelt.
 

 Kæmpe stor tak for tilliden samt for alle de flotte ord, beskeder/hilsner, telefonopkald mm. Jeg er stadig meget rørt.

 

 Jeg glæder mig til at dele oplevelsen med jer alle.


 
 
Tak for en fantastisk weekend til jer alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar