tirsdag den 25. september 2018

DcH´s DM i Herning - Bronze til Easy.

 
Trods mange rygsmerter, havde vi en skøn weekend i Herning.
 
Det var absolut ikke de bedste kriterier for et DM, men jeg kunne gå.
Det det havde jeg ikke kunnet, hele ugen op til DM - så det var stort.
 
Gabi min lille skønne pige var så sej, det var småting og jeg valgte at rette og træne.
Elsker den lille Kromi. 3 gode disk til Gabi.
 

 
------------------------------------------------------------------------
 
Easy var en stjerne, han tilpassede sig mig 100 %.
Han havde to fejlfrie løb om lørdagen og landede samlet som nr. 1.
Og kom i A finalen.
 
I A finalen fik vi en væring, da han ikke kunne tyde sit kropssprog pga. af mine rygsmerter,
men han var så sej.
 
Trods de 5 fejl - Blev han nr. 3.
 
 
 

 
------------------------------------------------------------------------
 
 






 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar