søndag den 17. februar 2019

Uge 7 - Ingen vinterferie men vi hyggede ....

 Jeg har ikke vinter ferie i uge 7.
Men vi har haft en fantastisk uge alligevel.
 
 
 Lige inden vinterferien startede, blev jeg overrasket af en kollega -
med denne flotte buket.
Buketten var tak for mit store arbejde som TR (tillidsrepræsentant)
i rigtig mange år. Jeg blev så rørt - Tak Lene J.
 
 
 
 
Fredag: Op og besøge Gitte H. og kaninerne i Vildbjerg,
hvor der blev afholdt Danmarksmesterskaberne.
 

 


Derefter ud til Helle M til Tapas - Så hyggeligt.
 
 
Lørdag: Til Fredericia til DKK´s hundeudstilling, sammen med Bibsen.
2 x udstilling på en weekend - hvad sker der lige for det - Smiler.
 
 
Søndag: På der Ann-Brit kursus i Hadsten. Gabi var en stjerne.
 

 


 
Tak til dig Ann-Britt for et fantastisk kursus og til dig Annmari for at filme.

---------------------------------------------------------------

Selve uge 7 stod på arbejde, træning i IEC sammen med fam. Simonsen, træning ved Sanne, de skønneste gåture, hygge, træning af DcH Give´s konkurrence hold, samt oprydning og rengøring herhjemme.

Et billede fra en af vores ture i skoven.

 

Jeg nåede da også lige at trimme Gabi lidt:
 
 Før                                     Efter
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar