mandag den 10. juni 2019

Skøn - skøn uge.... God Pinse....



MANDAG - Tjek ved MAGTOR.





TIRSDAG - Hygge herhjemme.


ONSDAG til træning ved Sarah L. i Esbjerg.
Super godt træning - Tak Sarah.

På vejen hjem, fik vi en dukkert ved Hjerting Strand.
Skønt sted.

























TORSDAG træning på min egen skønne plet.
Samt besøg af Bibsen og ham her.








FREDAG hygge herhjemme og et smut til Jernvedlund, 
hvor teltet blev sat op. 
Samt en skøn gåtur med hundene i Holsted.





  





 LØRDAG OG SØNDAG - Kingsmoor Cup i Jernvedlund ved Ribe hundevenner.

Lørdag var en meget våd fornøjelse - Vi kom for at træne.
Jeg havde sat mål for begge hunde og alle mål blev nået - Fedt.
6 disk - de bedste disk.

Rå hygge i teltet - trods vejret.


Søndag var vejret meget bedre - dejligt.
Jeg havde de samme mål - igen nåede vi dem alle.

Her gennemførte vi dog nogle baner - smiler.


Gabi vandt lidt til Rudi´s søde tand.


Jeg havde nået mine mål og trak derfor begge hunde fra mandagens løb.
Min krop er lidt træt - Så vi vil nyde 2. pinsedag herhjemme.

God Pinse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar