torsdag den 30. september 2021

DcH DM 2021. Gabi blev Danmarksmester og årets klasse 3 hund.

Der er gået nogle dage og jeg er ved at fatte hvad der skete i søndags.

Gabi blev Danmarksmester 2021 ved DcH´s DM.

Vores optakt til DcH´s DM har i år, har ikke været helt optimal. Jeg var syg først på ugen og vi har ikke haft timer nok i døgnet de sidste 14 dage. Så min krop var bare træt og jeg havde rigtig meget vand i kroppen.

Både Easy og Gabi var udtaget.

Så vi tog afsted til Vejen lørdag morgen uden pres og forhåbninger. Vores eneste forventning var at få en hyggelig weekend sammen med agility vennerne og det fik vi. DcH´s DM er bare noget helt specielt.


Easy og Gabi var klar, som altid og One Way var den bedste supporter:


DcH Give:


De fedeste trøjer fra MAGTOR:


Imellem spring og agility løbet blev Gabi kåret som Årets Klasse 3 hund:


EASY:

Easy var fejlfri i spring løbet og blev disket i agility løbet. Så han kom i B finalen.








Gabi:

Gabi havde 10 fejl i både spring og agility løbet, blev samlet nr. 8 og kom i A finalen.















Søndag:




Dommerne - Det er god stil.


Easy skulle løbe B finalen, fuck han løb godt. Vi blev disket da jeg i et splitsekund var ukoncentreret og Easy tog selvfølgelig det han så. Seje Easy, du er fantastisk.




Gabi skulle løbe A finalen, vi løb som nr. 8 ud af 15 hunde. Vi løb en fantastisk fejlfrit løb. Jeg var bare så glad for at vi havde en fest sammen på banen.
Jeg viste ikke hvordan vi lå eller hvad tid vi havde. Men så begyndte flere at komme løbene hen til mig, med tåre i øjnene og den store tude fest startede. 
Tak for jer.

Gabi havde vundet DcH´s DM 2021.









Se videoen her:



Hende her - Danmarksmester 2021.


Hygge inden præmieoverrækkelse.











Præmieoverrækkelse:







DcH Give pigerne nr. 1 og 2 i mellem.



Gabi Danmarksmester 2021:




Gabi årets klasse 3 hund 2021:



MAGTOR tak for jer.


TAK for en uforglemmelig weekend.
Tak for skønt selskab.
Tak for gode grin og grineflip.
Tak for det fine tøj.

Tak for opbagningen.
Tak for hep og tilråb.
Tak for besøg.

Tak for alle Lykønskningerne.
Tak for alle de flotte ord.
Tak for alle tude turene.
Tak for alle beskederne, gaver og opkald.

Tak for alle de skønne billeder af Easy og Gabi.
(Wickie, Jens, Tina og Larsens foto)

Rudi - Tak fordi du er dig.

MAGTOR for for jer og for at holde hunden fit for fight.


Vi glæder os til 2022.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar