tirsdag den 13. september 2011

DcH Herning.

Perfekt dag i Herning. Tak til DcH Herning for en alletiders dag, hvor alt var klappet og klar, humøret var højt og stemningen var god. Det er altid vildt hyggeligt at komme til Herning til den sidste agility kredskonkurrence på året. Præmierne var bare så flotte, helt vild hvad vi slæbte med hjem. Vejret var også med os - så bedre kunne det bare ikke blive. Bortset lige fra en ting, jeg har fået mig en halv ond lungebetændelse, så luft kunne jeg godt have brugt lidt mere af, he he. Det var godt Rudi var med, så kunne han tage imod hundene efter et løb imens jeg hostede mine lunger op :-)

-------------------------------------------------------------------------------

Give hundene var total seje og fik det ene flotte resultat efter det andet:


Maria og Lucia var på podiet i begge de åbne. En 1. og en 2. plads samt bedst i åbne og bedst i 4 løb.
Santa havde et godt løb, var derudover på badeferie og nød det i fulde drag.

Karen Marie og Stubby vandt det af de to løb de stillede op i.

Rockie og jeg vandt to ud af de 4 løb.

Jari og jeg vandt: AG 3, AG åben og SP åben. Blev bedst i åbne. Alle tre løb fejlfrie. I SP 3 glemte jeg banen, så der blev vi disket.

GO GIVE.



Alle vores flotte præmier :-)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lidt status, Jari har haft en god sæson med mange flotte resultater. Han har 14 AG DM pinde/udtag og 16 SP DM pinde/udtag, det må siges at være godkendt :-) Rockie har hele året løbet i senior klassen også med flotte resultater og han har virkelig nydt det, dejligt :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar