tirsdag den 13. september 2011

FÆRDIG, FÆRDIG & FÆRDIG.

Alt her i huset har vi i den sidste uges tid kunne forbinde med ordet FÆRDIG.

Først gik jeg ned med flaget - totalt FÆRDIG er jeg. Først blærebetændelse og nu lungebetændelse. Hoste, hoste og ingen luft. Øv øv.

Så døde min bærbar i fredags, den var også total FÆRDIG. Øv øv det er ikke sjovt. Heldigvis var Expert i Give min redning, tusind tak for det. Jeg er ikke så god til at huske det der med back up, men mon ikke jeg gør det fremover, havde nær mistet det hele.

Så det positive, Projekt Billundvej blev FÆRDIG i lørdags, fedt, fedt og virkelig fedt. Hvor er det bare blevet godt og vi nyder det hver eneste dag.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ny skorsten, nye vinduer, ny malet og ny vasket:



Ny terrasse, nye vinduer/dør, ny malet og ny vasket: 










Vores nye "skur" bla. til opbevaring af agility forhindringer mm. omme bagved huset:


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Her nogle skønne billeder fra i lørdags, total rå hygge:







1 kommentar: