onsdag den 21. september 2011

DKK Viby.

Sikke en weekend. Det er fanme ikke nemt at løbe agility med lungebetændelse og lungerne er ved at hoppe ud af kroppen efter hvert løb og nogen gange under løbet. Nå men det gik og trods helbreddet var det en dejlig weekend. Super hyggeligt med en masse god agility. Samt super hyggeligt selskab. Nu glæder jeg mig bare til at komme ovenpå, det har squ været en hård omgang og det er slet ikke ovre endnu. Det er godt jeg ikke er en ko er var jeg nok blevet trukke om bag ved laden og blevet skudt. Smiler.

Lørdag startede ikke godt, disk i AG 3 pga. mig og et af mine hosteudbrud. AG åben var heller ikke noget at råbe hurra for. (10 fejl). SP åben var vi fejlfrie et rigtig godt løb. I hold løbet blev vi disket, jeg havde ikke mere luft tilbage, sååå fejl tunnel. I andet AG åben løb var vi fejlfrie super flot løb. Vi sluttede af med at vinde SP 3.

Søndag Var vi mere stabile igen, 4 fejlfrie løb ud af 4 løb. Go Jari, sej lille hund.

Årets hold:
Dream Team of Kromis: Dorthe/Kimi og Hannibal, Klaus/Phoebe, Torleif/Dixie samt Jari og Jeg, vandt weekendens holddyst og fik 15 point.
Vi havde 24 point med så 39 point = ÅRETS HOLD 2011. Kromipower.









----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Årets Allroundhund:
Årets allroundhund, er den hund der er bedst i de åbne klasser sammenlagt og udregnes ligesom Årest Hold og Årets AG hund på de 4 DKK stævner der ligger sammen med DKK´s udstillinger.

Jari og jeg blev 3 i Årets Allrondhund.







---------------------------------------------------------------------------------------------------

Årets AG hund:

De 10 bedst i AG åben får point, Jari og jeg havde 25 point med inden finalen. Vi havde et fint fejlfrit løb.

Jari og jeg blev nr. 8 i årets AG hund.







------------------------------------------------------------------------------------------------

Det er vores første år i DKK regi, så jeg er bare mega stolt af min lille Kromi, jeg havde slet ikke troet at vi skulle på podiet alle tre gange.

Tak for god holdånd til Thorleif, Dorthe og Klaus.

Det var så fed en weekend, at det er lige før at jeg helt har glemt at det regnede vildt meget og alt var totalt vådt, da vi kom hjem. Tak for mange skønne timer til jer alle, glæder mig til vi ses til næste år.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar