mandag den 28. marts 2011

Ugen der gik. (uge 12)

 
Kennelhoste:
I sidste uge startede jeg op med Kennelhoste, hi hi, nej jeg blev bare ramt for første gang rigtig længe af en ondskabsfuld forkøelse og ondt i halsen, det er lige før jeg tror det er den mænd får hi hi.
Hundene har gudskelov ikke vist tegn på kennelhoste, så dejligt. Der er rigtig mange der har Kennelhoste lige pt. så hold ekstra godt øje med jeres hunde.

Fart og motivation:
I tirsdags startede Jari og jeg op igen med fart og motivation nede ved Sanne, efter et par ugers pause, dejligt at komme igang igen.

Herhjemme:
Der er blevet gjort ren og pudset vinduer ude og inde - ikke dårligt, nu kan vi se solen skinner.
Til tjek på sygehuset. Status: Ikke alle tal er gode men stabile.
Glæder mig sådan til ferie i uge 15, har ikke nok timer i døgnet i denne tid. He he.

Rally O Kursus V/ Sanne:
Fredag var DcH Give´s trænere på det sidste af tre Rally O kurser. Vi var ikke så mange, men hvor var det bare godt. Jeg havde Rockie med, det er lige noget for ham, han syntes det er en vældig fest, kunne slet ikke falde til ro da vi kom hjem, ville mere af det sjove. Så dejligt at se en 10 år gammel hund opfører sig som en på 2 år.

Hvalpeafslutning:
Lørdag var det afslutning for alle begynder holdene. Mit hvalpe hold skulle op ril en lille afslutningsprøve. Der var kun et afbud ud af 11 hunde, dejligt. Alle gjore det bare så godt og sikke resultater de fik, meget stolt af jer og stort tillykke til alle.

Tur til det Nordjyske:
Da jeg var færdig på hundepladsen om lørdagen kørte vi alle fire nord på, til den årlige Duefest ved min mor og Gert, sammen med hele familien. Så dejligt at se alle de skønne hoveder igen. Vi havde den skønneste aften. Tak for en kanon aften.

Her lidt billeder af Taem Eilifs Duer:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar