tirsdag den 26. april 2011

Påsken.


Brugt Påskeferie billig tilsalg. Den mest fantastiske ferie vi længe har haft.
Vi har været i haven, haft gæster, været i byen, hygget og meget mere.

Torsdag:
Jari og jeg var på bagkryds kursus ved Sanne, fedt kursus, dog var Jari løbsk, når nej han er jo hanhund, men han opførte sig som om det var han der var højløbsk he he. Der var ikke så meget fart men vi fandt ud af hvor linierne var, hvor jeg skulle krydse bagved osv.

Fredag:
Der var det havens tur, vi fik ordnet bede, slået græs, havemøblerne er kom frem, krukkerne blev plantet til, alt er blev vasket af. Dejligt.

Lørdag:
Der blev der handlet og gjort rent. Samt forberedt en masse mad til søndag.

Søndag:
Der fejrede vi Rudi´s fødselsdag, hele familien kom kl. 13.00. Så blev der spist, spist og spist. Derefter var vi nede på Det grønne område og spille rundbold. Det var fanme sjovt. Vi er alle konkurrence mennesker, og tabe, nej nej, så der blev gået til den. Sikke en fest, så fedt. Da vi var færdige blev der serveret kaffe og lagkage, tiltrængt, he he. Så dejlig en dag. Rudi og Gert kørte op på gården og min mor jeg jeg hyggede. Naboen kom på visit. Min mor og Gert blev til mandag. Vi sov alle fire på sofaen kl. 22.00. Skøn dag.
Se billderne fra dagen heruder samt flere billeder i fotoalbummet.

Mandag:
Av av av, jeg havde ondt alle steder og fattede ikke hvorfor før jeg kom i tanke om rundbold duellen dagen før, jeg var ikke den eneste der var helt øgelagt, hi hi. Vi hyggede, syede og lavede atter en lækker frokost. Sanne og Jens kom ved 12 tiden. Ren råhygge. Min mor og Gert kørte videre til Filskov sidst på eftermiddagen, vi tog en lille morfar, op igen og i byen til aften. Nææ hvor var vi trætte da vi kom hjem sidst på aftenen.

Natalie.

Valentin.

Josefine.

     
          
Rundbold - Sikke en fest. 

De to "gamle" hygger :-) 

Rå hygge i solen :-)

Rudi :-)

Ego og to der syntes at det var snyd, de ikke var med til Rundbold :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar