mandag den 2. maj 2011

Sådan - godt gået.

Skøn skøn weekend er vel overstået. Fredagen gik med at få det sidste på plads til vores Kreds Agility konkurrence om søndagen. Præmier, telte, banen, program, dommersedler og meget meget mere. Lørdag var ren afslapning, jeg var nede at besøge min dejlige farmor, fik lavet lidt trække tov mm. Søndag stod den så på Agility konkurrence i DcH Give. Tidlidt op og af sted. Alt klappede, dejligt. Der var tilmeldt 58 hunde, en af dem kom fra Færørene, sejt at tage til Danmark for at lære mere om Agilityen. Alle hjælperene fik stor ros, helt fortjent. Amerikansk lotteri var en succes, der blev udsolgt meget hurtigt. Flotte flotte præmier og pokaler. Kanon dag. Men er gud hvor var jeg dog træt da jeg kom hjem kl. ca. 18.30 om aftenen. Der var alt ryddet op og pillet ned igen. 8 løb samtidig med alt det andet, uha fru. Rødtness var træt. Sov på sofaen kl. 21.00. og der vågnede jeg også i morges hi hi. Av min ryg.
  
Jari:

Kromipower - Så er vi udtaget til DcH´s DM.

Jari var super sej hvis vi lige ser bort fra AG åben, hvor han sprang to felter, køter he he. Ellers tre flotte fejlfrie løb, tre første pladser, sådan. Samt blev bedst i 4 løb.

Rockie:
Den seje gamle hund var også bare super god. Også tre første pladser til ham samt en anden plads. Samt bedst i Senior Åbne. Beaglepower.


En vindblæst Fru. Rødtness.


SP Åben Mellem:
3. pl.: Randi/Noa, 2. pl.: Helle/Boss og 1. pl.: Susanne /Jari.


Bedst i Senior Åbne:
Stor: Sidsel/Dixie, Mellem: Susanne/Rockie og Lille: Edith/Dessie.

Bedst i 4 løb.
Lille: Jens/Sille, Mellem: Susanne/Jari og Stor: Jakobina/Simba.


Dem fra DcH Give - Girlpower.

Vores nye trøjer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar