onsdag den 25. maj 2011

DKK Viby mm.

DKK Viby:
Det hele startede knap så fedt. Torsdag vågnede jeg op med total stiv ryg / nakke. Jeg kunne ikke dreje hovedet til højre, av av av. Det blev ikke spor bedre i løbet af dagen og jeg måtte søge hjælp / behandling ved en af mine dejlig kollegaer. Derover kl. 19.00 torsdag aften. Tusind tak til Else, du reddede min bededagsferie :-) Hvor er du bare for sej :-) Fredag havde jeg det bedre og vi drog mod Viby. Jeg kunne dog stadig ikke dreje hovedet, så det måtte Jari lide under, jeg hev ham forbi to spring pga. dette, 2 disk, men hunden var go´. Over middag gik det bedre, to fejlfrie løb, 2 anden pladser og oprykning til klasse 3 i både spring og agility. Sådan :-)

Vi skulle hjem og til Vera´s fødselsdag på Harresø Kro til kl. 18.00. Vi nåede det næsten. Dejlig aften i kanont selskab samt rigtig godt mad.

Lørdag havde jeg det meget bedre, så fedt. Endnu engang tak til dig Else. Vi havde debut i klasse 3 i DKK regi. Det gik godt, en feltfejl i AG 3, det rakte til en 5 pl. ud af 15 hunde og en 7 pl. i SP3 (0 fejl men med en anelse tidsfejl) det rakte til en 7 pl. ud af 17 hunde. Ikke så tosset. Vi fik en disk i AG åben, fejl 40, go´hund. Og et fejlfrit SP åben samt en DM pind.

Jari lørdag aften hjemme i haven.

Søndag havde vi et fejlfrit Ag åben løb og fik en DM pind. I SP åben var hverken Jari eller jeg på, vi væltede hver et spring og blev disket he he. I SP 3 var vi fejlfrie, ikke helt, havde 0,20 sek. i tidsfejl pga af en mega bue, igen fejl 40. I AG åben bad jeg Jari gå for tidligt på bordet og løb videre, så en disk i det løb. Hunden gjore jo bare hvad den fik besked på :-) Dygtig hund.

-----------------------------------------------------------------------------------
I dag er det Vera´s fødselsdag hurra hurra hurra.


Stort tillykke med dagen Vera :-)

-----------------------------------------------------------------------------------

 
Cicci har fået 10 hvalpe, de er en uge gamle.

Stort tillykke herfra til både Cicci og Vibeke.


Dette billede er fra Cicci´s hjemmeside.

Følg Cicci og hvalpene på:


Ingen kommentarer:

Send en kommentar