torsdag den 16. juni 2011

2 x Kursus.

Agility kursus i Svære Serpentiner:
Kurset var for hunde der er øvet i serpentiner. Vildt godt kursus og Jari var flyvende. Han er rigtig god til udføre serpentinerne og jeg lærte hvor vigtig det er at være foran sin hund. Selv om det var samme bane blev jeg straffet prompte, hvis jeg ikke stod hvor jeg skulle være.


Agility kursus - Se på banen:
Der var en del teori hvor vi skulle "Se på banen". Hvor gør man hvad, forkryds, bagkryds, falsk kryds, serpentiner samt hvilken vej rundt om forhindringen.
Det blev sat gang i de små grå, he he. Derefter var vi ude at afprøve det, ved at gå forskellige baner samt løbe dem. Jeg løb en bane med hver af hundene og de nød det i fulde drag.

Begge kurser foregik ned ved Sanne og kan varmt anbefales.
Tak for nogle rigtig gode og nyttige kurser, god mad, god humor samt kanont selskab.



Billederne fra fra uge 25, 2010. Taget nede ved Sanne på et kursus :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar