søndag den 13. november 2011

Kunne næsten ikke tro det.




Se lige her, det er for vildt. Konklusion jeg har de to bedste hunde på denne jord. I er nok ikke enige, men i min verden er Rockie og Jari bare unikke.

I går var vi til det årlige klubmesterskab I DcH Give. Stemningen var høj allerede fra morgenstunden. Jari skulle stille op i Agility og Rockie både i Agility og Rally O.

Første blev Agility´en afviklet. I agility løbet skulle Rockie løbe først, hvor jeg elsker den gamle dreng, tyvstart og en flyver på balancen, så 5 fejl. Så var det IPO hunden Jari, han var tændt, meget tændt, han løb en bane og jeg en anden. Ved balancen hamrede han ned, stod perfekt og da jeg sagde værsgo sprang han op og bed mig i armen (ikke hårdt), der røg min koncentration, jeg flækkede totalt af grin, hvad kan man ellers? Så Jari får 12 for underholdning.

I andet gennemløb (spring løbet) var både Rockie og Jari fejlfrie. Rockie løb så fint og med rigtig god fart. Jari løb bare perfekt og som skudt ud af en kanon. Simpelthen perfekt.

Så var Det Rally O. Rockie og jeg er lige begyndt at gå til Rally O, har været det 4 gange, så det var bare for at prøve det. Det var en begynder bane og Rockie gik rigtigt fint. Da vi færdige var det mig der fik skæld ud, he he. De steder der var blevet trukket var det mig der havde lavet fejl, det er fedt at få en god tilbagemelding. Tak for det Lone. Det var rigtig sjovt at prøve. 

Om aftenen skulle vi så til afslutningsfesten. God stemning, total mange grineflip og kanont selskab. Mange gode indslag , super afslutningsfest > Godt gået af aktivitetsudvalget.

Dagens/årets resultater:

Rockie:

1 pl. i Agility.
1 pl. i Rally O. (Begynder > 87 point.)
KLUBMESTER I AGILITY 2011.


Jari:

1 pl. i Agility.
De 3 bedste Agility resultater i 2011.
Det bedste resultat ved DM 2011.
KREDS MESTER 2011.
2 fl. vin fra kredsen > Nr. 3 ved JYSK.
2 fl. vin fra kredsen > Nr. 3 ved DM.

Derudover tre erindrings pokaler fra 2010:
De 3 bedste Agility resultater i 2010. (Jari)
Det bedste resultat ved DM 2010. (Jari)
Deltaget i flest konkurrencer i 2010. (Jari og Rockie)

Jeg modtog også en 10 års nål.


Jeg er stadig ikke helt kommet over alle de flotte resultater jeg og hundene har haft, alle de pokaler vi skulle have med hjem og flotte ord der blev sagt om mig i går. Men nyder lige pt. øjeblikket.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar