fredag den 27. januar 2012

Sikken dag / uge.


Da vi vågnede i morges havde vi fået ca 5 cm sne. Det er nu lidt hyggeligt, der er meget mere lyst og hundene er så fine rene efter gåturen.






Elsker de to :-)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 
Kl.10.00 var vi ovre at hente vores nye bil. Rigitg fin lille bil. Vi valgte at købe en SX4 igen, da vi har været utrolig glad for den gamle bil.

Før vi skulle havde ny bil skulle den gamle tømmes, dahm sikke meget l... vi havde fået samlet sammen på 4 år. Ok der er også et plus, vi fik ryddet op. Fedt. Jeg fandt også ting jeg troede jeg ikke havde mere. Det var nu lidt sjovt. Rudi og jeg har væddet om hvor længe jeg kan holde bilen overskuelig, pæn og ryddet op. Ved ikke hvem der vinder - vi får se. Jeg nærmest bor i den ind imellem og slæber meget ud i den, så jeg har oddset på Rudi.


Efter bilkøb, klippes, behandling og op til Vera og Gunnar på kort visit.

Jeg har også fået nyt navn i denne uge, nemlig humpe, da jeg stadig humper rundt efter sidste weekend, hvor jeg fik en skade omkring hofte kammen i mørbraden, jo jo fint skal det være. He he. Har været til en del behandlinger i denne uge og det har hjulpet meget. Fedt. Så der har ingen træning været i denne uge, hverken for mig eller hundene.
Hvem sagde understimuleret :-)


Nu er er dømt hygge i en times tid :-) Rockie og Jari er allerede startet.




God weekend til alle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar