tirsdag den 17. januar 2012

God start på året.

2012 er kommet godt i gang. Dejligt, elsker nu hverdagen, alle de der højtider tager nu for mange ressourcer, hi hi. Spøj tilside. Det er bare så dejligt at det er blevet hverdag igen. Arbejde, hjemmelivet (familien, venner, hyggen), hundetræningen > elsker det hele.

Min gå/løbe makker Lisbeth og jeg er kommet godt igang med vores ture i det nye år, vi har været afsted to gange, så planer holder he he, helst en gang ugentlig skal vi af sted.



Billederne er lavet på PicJoke.net.


Hundetræningen er i gang, både på DcH pladsen i Give samt ved Sanne. Jeg træner i denne sæson Rally O, det glæder jeg mig vildt til. Ved Sanne er Jari stadig på Fart og Motivations holdet og Rockie muntre sig på Rally O holdet.

Derudover er vi blevet medlem i InDog hallen ved Viborg > Pragtfuld sted. InDog Hallen ligger i Ørum og er 600 m2. (Har et rigitg godt tæppe 8,2 mm tykt) Samt store spejle. Dem skulle Jari og Rockie dog lige vende sig til. Så der er masser af muligheder for træning fremadrettet. Fordelen for mig og mine hunde er at vi kan køre derop når det passer ind i vores kram, på fridage, samt på skæve tider af døgnet. Dejligt.

I denne weekend starter stævne sæsonen. Fedt, hvor bliver det godt at se alle agilitytosserne igen. Glæder mig.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar