søndag den 12. februar 2012

Unden mad og drikke dur helten ikke.

I hverdagen kan jeg nogenlunde følge med, når jeg går og nusser med små hverdags sysler.

Men som i dag hvor Rockie, Jari og jeg af sted til Vejles agility konkurrence som blev afviklet i Hedensted på Sannes Hundecenter, var viljen der men kræfterne var der til gengæld ikke. Jeg gøre mit bedste men det var ikke nok, rent resultatmæssigt. Men en skøn dag havde vi og det var fedt at komme lidt ud samt at måde alle de dejlige mennesker der findes inden for agility verdenen.

Jeg burde nok være blevet hjemme, men viljen var stor og kræfterne små. 

Her i huset har alt stået på standby de sidste 3 uger, så ingen kondi (hverken H Eller H.F.), for megen smerte, kom for sent i handlingerne mm. Kort sagt jeg var og gjorde ikke som jeg plejede, så der gik lidt ged i den ind i mellem, men Jari prøvede virkelig, så put. Tror faktisk ikke rigtig han viste hvad jeg ville have ham til, så prøvede han et eller andet, han er så sød, min lille Kromi.

Rockie holdte sig en FEST, hvor er han sjov den hund, kan ikke lade være med at grine ind i mellem.

Det man ikke dør af, gør en stærkere.


Jari er faldet død om ;-)



Tak til DcH Vejle samt alle deltagere for en dejlig dag. Nu vil jeg falde død om, he he.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar