tirsdag den 21. februar 2012

Vellykkede parringer.

DKCH, KLBCH, DKV10, DKV11 Harri-Bo Vom Tuskendoor "Jari" er blevet parret med Årets Kromfohrländer 2010", SE UCH Dreamwishes Fiffi.

Carina kom med Fiffi første gang søndag den 19. februar om aftenen og igen mandag den 20. februar om formiddagen. Det blev til to vellykkede parringer.

Det er første gang Jari prøver det, men han var ikke spor i tvivl om hvad han skulle. Smiler. Fiffi var rigtig sød ved ham, rart at se. Jari og Fiffi er et godt match, de har begge en rigtig godt temperament, hvilket betyder meget for mig. 



DKCH, KLBCH, DKV10, DKV11 Harri-Bo Vom Tuskendoor "Jari"




Årets Kromfohrländer 2010", SE UCH Dreamwishes Fiffi.


Det var dejligt at se Carina og selvfølgelig også Fiffi live. Det var en rigtig god oplevelse for Jari, men da også for mig, det skal du have en stor tak for Carina. Jeg glæder mig rigtig meget til at følge Fiffi de næste par måneder og derefter hvalpenen. Det bliver så godt.


Følg Fiffi på:



 Dette søde billede har jeg lavet på PicJoke.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar