torsdag den 11. oktober 2012

Nu tådløs - Har fået Prem Kat. ud.

Efter 7 timer på sygehuset i går var Rudi og jeg fuldstændig smadret.
Vi skulle være der kl. 08.15. Så tidligt op skulle vi også. Smiler.
 
Først skulle jeg ned på kar kirurgisk og have fjernet mit PREM Katheter i brystet. Mine nyretal er ikke gode, men for gode til dialyse, det er da fedt, så skal det andet nok komme.
 
Derefter på Nyre ambulatoriet, hvor jeg skulle lære at give mig selv EPO med sprøjte, ja ja nu tænker i nok Bjarne Ris, he he. Men det her er helt lovligt da min blodprocent er meget lav.
 
Så op til samtale med min nyrelæge. Mine nyretal flyver lidt op og ned i disse uger, så har jeg vand i kroppen eller ingen vand og er dehydreret. Så de har maget svært ved at finde den rette dosis jeg skal have af medicin. Lige pt. har jeg for meget vand i kroppen og det kan ses på tallene mm. Det er squ ikke nemt.
 
Vi havde lige en time ved middagstid hvor vi kunne nå ned på apoteket, tror snart jeg har anpart i apoteket :-) Samt få en lidt og dejlig frokost på Cafe Rustik.
 
Kl. 13.40 skulle vi være tilbage på B3, hvor vi skulle have svar på bronkoskopien. De havde ikke fundet noget, dejligt. Men de kunne til gengæld heller ikke fortælle hvorfor min lungefunktion er så dårlig efter de to lundebetændelser jeg har haft. Måske en Virus eller dit dårlige immunforsvar elller måske vand i kroppen mm. listen var meget lang. Så jeg må se tiden an.
 
I dag står den på Fys behandling, afvanding og afslapning.
 
 

Billederne er fra i tirsdags af Natalie:

 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar