lørdag den 6. oktober 2012

Jari 4 år.

STORT TILLYKKE til Jari, han bliver 4 år i dag.

 
Billeder af fødselsdagsbarnet:
 
 







 
 
Utroligt at der allerede er gået 4 år, det fatter jeg ikke. Men når jeg så tænker tilbage, forstår jeg ikke at han ikke er ældre :-) Med alt der vi har været igennem sammen.
 
Vi startede dagen med at køre til Herning, Kreds 2 afholdte kredskursus deroppe. Vi var oppe at få morgenmad samt hilse på. Rigtig hyggeligt :-)
 
Jeg sover lige for tiden ikke ret meget, det giver Max 2 timer af gangen, så det var rigtig dejligt at der skete lidt i dag. (Vågnede nemlig allerede kl. 01.30, det er fanme tidligt)
 
Derefter kørte vi ud på Farmen, til Center Hop. Jari skulle løbe agility og Rockie gå lidt Rally O. Det gik rigtig godt :-) Seje små hunde jeg har :-) Og de nyd det virkelig, så dejligt at se.
 
 
Lidt billeder fra dagen på Farmen:
 
 
Der blev også til nye Teletubies - Så er vi klar til vinteren :-)
 


 
Banegennemgang Rally O.

 
Lene havde pyntet så flot, i dagens anledning.

 

 
Vores fine præmie :-)
 
TAK TIL ALLE FOR EN VILDT HYGGELIG DAG.

 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar