fredag den 28. september 2012

Ugen efter DcH´s DM.

Sidder her og nyder en stille fredag. Sikke en uge.

 
 
Mandag:
På Fredericia sygehus, have skyldet Prem kat, prøver, samtale og forundersøgelse til Bronkoskopi. (Undersøgelse af lungerne) pga. lungebetændelsen ikke vil forsvinde. Det tog 6 timer.
 
Tirsdag:  
På Fredericia sygehus, prøver og Bronkoskopi. Derefter ned på nyre amb. til samtale. Det tog 7 timer.
 
Onsdag:
Skulle have haft mit Prem Kat. ud, men mine nyretal var gået den forkerte vej, nok pga. lungebetændelse mm. Så det er udsat i 14 dag. Så det blev til ren afslapning i stedet, skønt.
 
Torsdag:
På Fredericia sygehus, have skyldet Prem kat. og taget prøver. Det tog kun to timer. Wee. Derefter på FOA, Jobcentret og sidst ikke mindst ud at sige hej på min skønne arbejdsplads. Så var Fru. Rødtness også færdig.
 
I dag skal vi bare nyde det, vaske lidt tøj mm. Skønt solen skinner, et giver lidt mere energi. Lidt ---- Smiler.
 
 
Vi nyder det :-)
 
Jeg vil gerne have lov at takke mange gange for alle de flotte ord, kram, knus, smsér, telefonopkald, tilkendegivelser og meget meget mere jeg har fået siden DM. Det er helt overvældende. Mange tak.
 
Rigtig god weekend til jer alle.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar