mandag den 10. september 2012

DKK´s DM.

Lørdag den 1. sep. kl. 05.30, hentede Maria og Lucia Jari og jeg. Af sted til DKK´s DM. Jeg var kun med som det sociale indlæg, hi hi, for løbe kunne jeg ikke.
 
Vi ankom til ROSKILDE ved 07.30 tiden og satte tele op. Jari og jeg var dog på agility banen, stakkels Jari, jeg kunne ikke løbe eller sige noget. Samt ingen kondi, gummi ben og hostede som en gal. men vi havde da to fejlfrie løb i lunte trav. Sej lille hund. Lå nr. 12 i individuelt efter spring. Ikke så tosset med de handicap vi havde.
 
Vi sov på Dan Hostel i Roskilde dejligt sted. Jeg faldt om kuld kl. 20.00 hi hi.
 Skøn dag :-) Hold da op hvor var jeg træt.
 
 
Jeg havde min gode stol og masser af tæpper med, så der blev også til en lur.
Tak for det "fine" billede Tina :-)
 
 
 
Søndag morgen var festlig med flag over det hele.
Jari og jeg fandt ikke helt melodien om søndagen, en disk i hold løb og et par værringer i AG individuelt. Vi landede samlet på en 12 pl. individuelt. Det er vist godkendt. Vores hold snakker vi ikke om :-)
 
Tak for en dejlig weekend odenfor anstalten, Dahm det trængte jeg til.
 

 
 


 

 

 

 

 

 
Tak for billederne til Sissel :-)
 

 
To glade dommere :-)
 

 
Ser godt ud :-)
 

 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar