tirsdag den 25. september 2012

DcH´s DM 2012.

Så kom weekenden endelig, over et års forberedelse for DcH Give og DcH Grindsted-Billund. Men sikke en weekend, vellykket på alle måder, jeg er så stolt af de to klubber, sikke et flot stykke arbejde der er blevet laget for døren. Sammenhold, samarbejde, udfordringer undervejs der er blevet løst til UG. Alle har gjort et kanont flot stykke arbejde, 120 hjælpere, sådan siger jeg bare, godt gået og rigtig godt planlagt ned til mindste detalje.
 
Så var der lige vejret :-) Heldige var vi, ugen op til DM stod det ned i stænger, lørdag og søndag det flotteste efterårsvejr med sol, igen i denne uge er det rigtig blevet efterår med regn og rusk.
 
For mit vedkommende har jeg stået for Stande/boder og lotteriet. Der var 18 stande/boder, så fedt samt over 800 præmier i lotteriet, så vildt. Det har været en stor opgave men samtidig rigtig sjovt. Jeg er stolt af at have været en del af dette års DM i DcH :-)
 
 
Lidt billeder fra Lotteriet:
 




 
Fredag fik vi (Ellen, Rudi, Maria og jeg) kørt alle gaverne til Grinsted og sat dem op, uha fru, Rødtness var træt. Og nu trænger hun squ også til at få gjort rent, gulvet, bordene, reolerne mm. er blevet tømt hi hi. Der bliver nok gjort rent inden jul engang.
 
Min mor og Gert kom ned og knoklede i tombolaen hele weekenden, skønt med familie, tusind tak til jer. Store tak til alle jer der hjælp til, i er for seje. (Kenneth, Lone, Kåre, Sanne, Emil og Rudi)
 
Vi (Min mor, Gert, Rudi, jeg og hundene) sov i beregnercentralen, vildt hyggeligt. Tak for kanon hygge til Ellen, Karl, Søren og Jens i campingvognen, både fredag og lørdag aften.
 
 
Lørdag startede DcH´s DM så, indmarch, også det alle havde ventet på hele året, selve DM i DcH.
 
 
Agilitybanen lørdag morgen:
 


Indmarch:




 
 
Flotte taler af alle tre.
Susanne Kjær, Torben Kjærbo Ibsen og Dan Arnløv Jørgensen.
Sådan - Godt gået.
 
Selve agility konkurrencen gik i gang kl. 11.45 med banegennemgang for mellem hundene, os. Det første løb var et spring løb, hverken Jari eller jeg var helt på, men vi kom igennem med 0 fejl og 1,58 i tidsfejl. Andet løb var agility, dahm Jari løb kanont, vi fik desværre en feltfejl da jeg sagde værsko for tidligt, jeg hang langt bagefter ham og kunne ikke se om han var helt nede he he. Dygtig hund.
 
Vi var så heldige at vi lige sneg os med i A Finalen om søndagen, vi landede samlet som nr. 10. Dagens bedste nyhed, for så skulle vi kun løbe et løb om søndagen, hvor var jeg taknemmelig :-) Mit helbred er jo stadig ikke helt i top pga. af nyre svigten, indlæggelse, kemoen og et par lungebetændelser, så et løb var bare helt perfekt for os.
 
 
Lidt billeder fra lørdag:
 
 
Dem fra Give a.
 
 
 
Dem fra Sannes Hundecenter a.
 



 
Foto: Anette Tofte. TAK Anette. 
 
 
Søndag morgen startede B Finalen kl. 08.45, vi var klar til at heppe.
 
 
Søndag morgen på pladsen, så flot:
 

 
A Finalen startede efter B Finalen, Jari og jeg skulle starte som nr. 4, da de tre bedste fra B Finalen skulle starte før os. Vi var klar og jeg havde bestemt mig for at give den gas, så måtte det briste eller bære. Vi gav den gas, Jari reddede min røv en del gange, sej lille kromi. jeg stod i vejen for ham, men rettede bare ind, hvor var han sej. Vi kom fejlfrit i mål, tiden havde jeg ingen fornemmelse af, jeg sad/lå i ca 5-10 min efter løbet sammen med Jari, havde ingen luft he he. men vi var kommet igennem og jeg var så stolt af ham.
 
Lidt Billeder fra A Finale løbet:
 


 
 
 
Foto af Helle Larsen. TAK Helle.
 


Foto af Fotografen Trine. TAK Trine.
 
 
Da vi kom op til teltet var der ca. 5 hunde tilbage og jeg tænkte slet ikke over at vi kunne opnå en pl. i top, jeg var bare så glad for at vi havde været med og havde gennemført så godt vi kunne. Men så begyndte alle at snakke, jeg fattede intet, lige pludselig lå vi nr tre også nr. to. Alle omkring mig tudede, vildt. Da jeg så fik øje på min mor, der stor tudede, så tudede jeg squ også. Smiler. Så uvirkelig og fantastisk oplevelse har jeg aldrig haft. Selv den gamle (Rudi) måtte knibe en tåre. Jeg elsker jer alle så højt og i er med til at jeg kæmper/Fighter, det skal i bare vide.
 
 
VI BLEV NR. 2 VED DcH´S DM 2012.
 
Et lille billede fra æresrunde, der blev de sidste kræfter brugt.
 
 
Foto af Fotografen Trine. TAK Trine.
 
Alle de skønne mennesker fra Sannes Hundecenter i det flotteste tøj.
Mange TAK for det lækre tøj Sanne:
 


 
Foto af Helle Larsen. TAK Helle.
 
 
 
De to skønne tøser fra Give a.
Samt Poul R.
 
 


Billeder fra Indmarch, Resultater og pokaloverrækkelser:
 














 

 
Sølvvinder i Agility Mellem ved DcH´s DM 2012.
 

 
De to Tutter fra Sannes Hundecenter.
Tak for billedet til Sanne Ammitzbøll.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar