tirsdag den 19. marts 2013

Vilhelmsborg. Jari udtaget til DcH´s DM.

Er bare så glad, Jari er super frisk efter 9 løb i Vilhelmsborg her i weekenden.
Det er meget vigtig for mig at når jeg bruger mine hunde til agility mm. at de er 120 procent fit for fight. Så jeg er bare så glad.
 
Jari løb kanont her i weekenden, er så stolt af ham. Lørdag morgen ved 9 tiden fik han den sidste pind og blev udtaget til DcH´s DM.
 
Han fik ikke mindre end 4 DM pinde i denne weekend. Har været til 3 stævner, og har fået 9 DM pinde ud af 10 mulige. Samt mange flotte placeringer. Ikke så tosset af en lille kromi.
 
 
Weekenden høst, 5 x præmie.
 
 
Vi løb 6 fejlfrie løb ud af 9, fik to disk og en med 5 fejl. Må tage begge disk og de 5 fejl må jeg tage på min kam. Smiler.
 
Vi lå samlet (i de 4 åbne) nr. 3 til Finalen. Super fint løb, vi blev nr. 4.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 
Easy var med begge dage, han bare hyggede sig. Han tager alt i stiv arm.
Sidder pænt i bur, hilser pænt på alle både hunde og mennesker, er ikke bange for nye ting, Han er sej.
 
--------------------------------------------------------------------------------
 
 
AG åben søndag.
 
SP åben søndag.
 
Finalen søndag.
 

1 kommentar:

  1. Stort tillykke med DM udtaget.
    Det er så flot :O)
    Mvh Helle

    SvarSlet