torsdag den 11. april 2013

Ugen der gik.......

Hvor skal jeg starte? Måske med vejret, nej det er for ustadig, så det gider jeg ikke skrive om, Smiler. Men en ting er sikkert, hold da helt op hvor jeg savner forår/sommer, glæder mig som et lille barn, juleaften.
 

Center Hop:

I lørdags var vi til Center Hop nede på Farmen. Det er en vildt hyggelig dag, og hold da op der var mange tilmeldt. Rudi var med som hjælper og jeg skulle gå Rally og løbe agility med Jari. Rally sankker vi ikke om da vi missede to øvelser, med vi bestod dog alligevel, hvordan der så end kunne lade sig gøre. hi hi. Derimod agilityen gik rigtig godt, to fejlfrie runder. Jari du er en ener.
 
Udover det skulle jeg løbe med Bibsen´s Diesel. Jeg har løbet med ham to gange før til træning, da Jari havde en pause. Han var super sej, vi blev disket i første runde (min skyld) men havde et fint fejlfrit løb i anden runde.
 
Min dejlige lille låne hund Diesel.
 
 

Træning Mandag og tirsdag:

Mandag startede træningen op på hverdagsaftener i DcH Give, så skønt. Maria og jeg trænede lidt sammen inden jeg havde konkurrence holdet. Vildt hyggeligt.
 
Tirsdag startede hvalpetræningen op igen på farmen, Easy nød at være tilbage. Han er ved at være rigtig god og så dejlig at arbejde med. Han er så glad og har masser af gå på mod. Efter Easy har været på er det Jari´s tur, han går på fart og motivation og det nyder han.
 

Bagparts kontrol videoer:

 
 

1 kommentar: