onsdag den 1. maj 2013

Jari ønsker sig en ny H.F.

Stakkels Jari, han ønsker sig en ny H.F. for hende han har er ikke for heldig. Smiler. Her i weekenden har skulle vi have Kredskonkurrence i Agility i Give. Der var 56 tilmeldt, så dejligt. Jeg og andre fra DcH tilbragte hele weekenden på DcH pladsen. Lørdag skulle alt gøres klar og søndag selve konkurrencen. Så der var nok at se til.
 
Jeg var tilmeldt med Jari, men havde vist glemt at tage hjernen med, dahm Jari er sød: Jeg hev han forbi tre spring, flot siger jeg bare, or not. Trods 10 fejl i AG 3, så vandt han klassen. Trods 5 fejl i SP åben så vandt han også den. Blev nr. 4 i AG åben med 5 fejl og Disk i SP 3. Han blev også bedst i de åbne.
 
Fine resultater, knap så fine løb :-)
 
Dagens høst.
 
----------------------------------------------------------------------------------------
 
 
Tak for billederne til Nicole.
 
 
 
 
 



 

 

 
 
Disel og jeg havde en fest, han forstod dog ikke helt min handling, så vi fik to gode Disk, han var rigtig sej den lille Disel.
 
 
 

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar